zondag 16 april 2023

Verschuiving van energie

 





Hoe meer ik de stilte
opzoek in mezelf,
hoe meer ik de rust daar
vind in alle eenvoud,
alleen met mezelf,
op dat moment ga
ik me steeds meer beseffen
dat onze kracht zo
onmetelijk groot is.
Waar ik vroeger als ik de stilte
inging en ik een kaars aanstak
soms met wat wierook,
ga ik nu steeds meer en meer
beseffen dat het helemaal niet nodig is.
Je eigen licht is meer dan voldoende,
de stilte in,
je licht aan
en het maakt helemaal
niet uit of je gebruik
maakt van kaarsen of
edelstenen.
Het voelde soms
alsof ik een bevestiging
nodig had van waar ik mee bezig was.
Nu in deze bijzondere tijd,
krijg ik het
steeds meer helder, dat ikzelf het Licht ben.
Dat ik zelf de frequentie
van de kristallen in
me draag in alle zuiverheid.
Steeds meer merk ik de verschuiving in
energie en kracht,
als je dit allemaal maar zuiver gebruikt
en ten goede van alles wat leeft.
Ik vind het prachtig en ontroerend
om tot deze conclusie te komen.
Dat we nu in deze tijd al die kracht
in onszelf mogen gaan ervaren.
Zo ontzettend krachtig!
En zó bijzonder om in deze
magische tijd te leven!
Ik wens je een heerlijke dag.
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.