zondag 21 oktober 2018

Rozenkwarts Krachtkaart



Zoals ik al eens eerder schreef, soms móét er een tekening uit...….voor iemand anders. De afgelopen dagen tekende ik aan een kleine mandala die ik in stilte "Rozenkwarts" doopte, omdat de kleuren me doen denken aan dit kristal. De Rozenkwarts die o.a. staat voor Liefdevol maar ook voor Heimwee. De kleine tekening is met liefde gemaakt voor degene die hem gaat ontvangen. Omdat ik ook zeker weet dat ie op de goede plek terecht zal komen (dat bleek de afgelopen keren wel......iets wat in mijn beleving écht door het Universum gestuurd wordt). De kaarten die ik maak voor iemand anders voelen als Krachtkaarten, die iemand anders in een (rouw)proces mogen ondersteunen.

Dus wil jij de mandala ontvangen óf voor iemand anders, stuur me maar een mail of laat hier op mijn blog (of op fb) een berichtje achter. Ik schrijf de namen op van degenen die mee willen doen, stop ze in een mooie schaal en ik trek dinsdagavond 23 oktober a.s. de winnaar. Dan maak de naam hier op mijn blog bekend!


De mandala is gemaakt met waterverf, kleurpotlood, een dun stiftje en wat verf.

11 opmerkingen:

  1. ik doe graag mee Ada heel mooi en liefdevol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Unknown……..graag je naam, geen idee welke naam ik nu moet gebruiken, wil je aub even een berichtje doen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Ada, graag wil ik meedingen naar deze prachtige mandala. Rozenkwarts staat ook voor liefde, wat ik goed kan gebruiken. Lieve groet, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk hou ik me ook weer aan bevolen voor deze mooie mandala.
    Rozenkwarts heb ik hier ook in de kamer liggen, in de hand van mijn Boeddha beeld.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo, wat mooi, zacht, steunend. Wat lief dat je die doorgeeft. Ben heel benieuwd of die voor mij mag zijn. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mieke Kolder is mijn naam. Ging niet mee in het bericht.

      Verwijderen
  6. Ook ik loot heel graag mee. Me moeder is nu 2jaar geleden overleden en ik mis haar nog steeds iedere dag en het lijkt wel of het gemis steeds groter wordt. Daarom loot ik heel erg graag mee,ik kan de steun heel erg goed gebruiken ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.