vrijdag 7 april 2023

Onderzetter maken





Ik schrijf regelmatig over de kracht van de Flower of Life. 
Een prachtige geometrische vorm, die jullie als mandala-liefhebbers allemaal kennen, en waarschijnlijk ook allemaal getekend hebben.

Zelf maakte ik al eerder een onderzetter met de Flower of Life, en daar zet ik de hele dag door een glas water (een waterkan kan ook!) op. Zodat de kracht ook opgenomen kan worden door het water (eventueel werk je ook met een kristal/ of kristallen). Ga zelf op onderzoek uit wat bij je past, misschien heb je misschien kristallen in huis, kijk of je er water van kunt maken.



Bij mij zitten er soms steentjes in die de Gouden Driehoek vormen, of rozenkwarts, soms Sunghiet, kijk wat bij jou past. En gewoon alleen met water, is het ook fantastisch drinken.

En ja er zijn prachtige onderzetters te koop, of kannen, maar zelf maken is ook leuk.

Ik maakte deze onderzetter van een stukje kurk, tekende een kleine Flower of Life met stift (in mijn passer) en als decoratie kleine blupjes verf op de kruispunten. Wees zelf gewoon creatief. De mijne is al maanden oud, en blijft prima (en de werking ook).

Je zet je glas erop, en kijk eens goed...….waarschijnlijk zie je na een tijdje allerlei kleine belletjes ontstaan…..een teken dat er écht iets in het water gebeurt. En probeer ook eens het verschil te proeven van 'gewoon' water, of water wat op deze vorm heeft gezien.

hier het linkje met wat info én een linkje over hoe je zelf een Flower of Life kunt tekenen.

enne, ik ben heel erg benieuwd naar jullie bevindingen!
fijne dag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.