zondag 2 februari 2020

workshop Kennismaken met Mandala-tekenen





Middag: 'Kennismaken met Mandala-tekenen'

Zaterdagmiddag 8 februari is mijn tekenatelier geopend voor mensen die kennis willen maken met mandalatekenen óf voor degenen die in het verleden wel eens een mandala getekend hebben en weer eens opnieuw willen kennismaken met een mandala. Een middag die in het teken zal staan van: hóé teken je deze prachtige (vaak) geometrische figuren, hoe werk je ze daarna uit met o.a. kleurpotloden. Hoe voelt het om een mandala te tekenen.

Deze middag laat ik je voorbeelden en uitwerkingen zien, en natuurlijk ga je zelf ook aan de slag met een tekening. Je bent van harte uitgenodigd aan mijn tekentafel.

Wanneer :
zaterdagmiddag 8 februari van 13.30 tot 15.50 uur

Waar:
Kerkstraat 38 in Reutum, in mijn eigen tekenruimte

Kosten:
€ 12,50 voor deze middag incl. papier en uitleg op papier

we tekenen in een kleine groep van max. 4 personen (vol is vol)
voor vragen of aanmelding kun je me mailen of bellen

Aanmelden kan tot en met 7 februari (i.v.m. benodigde materialen etc.)

kijk hier voor meer cursusaanbod en hier voor een kijkje in mijn atelier






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.