woensdag 12 februari 2020

Ter ondersteuning...ik ga haar weggeven



Ze kwam tevoorschijn hier aan mijn tekentafel, en nu mag ze 'uitvliegen' naar iemand voor wat extra ondersteuning.

Naar aanleiding van het gevoel, de boodschap die ik kreeg, om NU met de Heilige Geometrie van de Flower of Life te gaan werken. Ze staat al dagen hier in de kamer, deze kleine paars/blauwe tekening. Je kunt haar energie gewoon voelen, iedere keer wanneer ik naar haar kijk word ik blij.

En toch blijft het gevoel overheersen, dat ze uit mag/moet vliegen. Naar iemand die haar nodig heeft, ter ondersteuning van een (heftig)proces waar degene nu in zit.

Dus......wanneer je denkt, ik word hier blij van, dit raakt me, óf voor iemand anders, mag je je naam achterlaten of een mail sturen. Ik schrijf de namen op, doe ze in een mooi schaaltje, zet het bij mijn kleine altaar, en dan trek ik vrijdagavond 14 februari rond 19.00 uur een naam.

En het meest mooie is, dat alle keren dat ik op deze manier werkte, de kaart naar iemand toeging die het écht nodig had. De meest liefdevolle, bijzondere verhalen kwamen naar voren. Dus ik laat het Universum gewoon het werk doen.

Ik wens je een heerlijke dag, en ik wacht rustig jullie berichtjes af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.