zondag 20 oktober 2019

Ze gaat naar......




Na mijn oproepje om het kleine oranje Lichtwezen uit te laten vliegen, kreeg ik zoveel reacties. Per mail, per Messenger, via facebook......soms word ik er stil van. En zeker ook van de verhalen die komen wáárom het Lichtwezentje gewenst wordt in een leven. 

Zoveel troost is er nodig in deze wereld, zoveel verdriet en zoveel zorg, op welk gebied dan ook. Ach en ik heb nu maar 1 kaart om te versturen. Zoals ik al wel eens eerder schreef, ik zou iedereen wel willen voorzien van zo'n fijne troostkaart. Maar ik weet ook dat ik niet alleen in mijn uppie met mijn tekeningen de hele wereld kan 'verzorgen'.

En ik laat het Universum écht zijn eigen werk doen........alle namen in een prachtige houten schaal, met in mijn ene hand de kaart en met de andere hand een naam trekken. Ja.....dan gebeurt het zoals het gebeuren moet.

De kaart gaat naar Elly Haulez de Poorter...........gefeliciteerd Elly, misschien is ie voor jezelf, of misschien maak je er iemand anders blij mee. In ieder geval komt de kaart één dezer dagen jouw kant op.



Ook schreef ik al eerder, dat er nog meer wezens staan te dringen om op papier te komen. Er zweeft er al 1 'opdringerig' om te heen. Maar ik ga tekenen, wanneer er tijd is. In rust en Liefde.

Dank jullie wel voor al jullie berichtjes, en van mijn kant wens ik, zovelen van jullie heel veel sterkte en succes met alle dingen die gaande zijn in jullie levens. En weet dat er hier in huis écht alle avonden een kaars brandt voor jullie allemaal!



Een warme groet en een heerlijke zondag gewenst



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.