donderdag 17 oktober 2019

klein Lichtwezen, ik ga haar weggeven.......




Deze week toen ik in de tuin liep, zag ik haar.
Ze kwam zich even melden. Ze stond me op wachten nadat ik de kipjes had gevoerd. Met zien bedoel ik eigenlijk, ik voelde haar. Haar vorm, haar wezen, haar schuchterheid, haar zachtheid.

Ze vertelde dat zij en nog meer van deze Lichtwezens op papier zullen gaan verschijnen bij mij, omdat er zoveel mensen zijn die ze troost willen gaan bieden. Ik mag ze tekenen, op mijn manier, maar met hun intentie erin. Als ik ze dan wél maar wil opsturen naar degene die er troost en liefde in zal gaan vinden.

Ja ik herken het wel, ik heb in het verleden wel meer zo gewerkt, maar ik dacht, oh er komt er geen één meer. Het heeft een hele poos geduurd, dus ik dacht ach, het is niet meer nodig. Nou blijkbaar staan deze kleine Lichtwezens te trappelen om te komen. In deze tijd, waar mensen troost nodig hebben, om welke reden dan ook. En ja, in het verleden bleek ook echt dat de kaarten op precies de juiste plek terechtkwamen...….dus deze manier van werken werkt, voor mij, voor de Lichtwezens, maar vooral voor de ontvangers. Die troost vinden in de kaarten of aan een diepgaand helingsproces mogen beginnen.



Dus, voel je je aangetrokken door dit kleine oranje Lichtwezen en voel je de troost en liefde die ze uitstraalt, mail me dan maar...…...ik schrijf alle namen op, en zoals al eerder is gebleken, op deze manier kan ze haar weg vinden naar degene die haar nodig heeft.



Mijn mailadres: ada@adaenpietbouman
of berichtje op mijn fb pagina!

Ik verzamel alle namen die binnenkomen en zaterdagavond 19-10-2019 zal ik een naam trekken en die meld ik hier dan op mijn blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.