maandag 28 januari 2019

De winnaar is bekend van het boekje/reader "Mandala's om blij van te worden".



Wat een leuke en lieve reacties kwamen er binnen op de verloting van het boekje/reader: "Mandala's om blij van te worden"...….zoveel mensen lieten een berichtje achter of een duimpje of hartje op facebook. Ruim 1.000 mensen zagen het bericht wauw, en ik denk ca. 100 mensen lieten een naam achter. 




Ik heb alle namen opgeschreven, in een mooie glazen bak gedaan, heel goed gehusseld......en uiteindelijk werd deze naam getrokken:


Agnes Bruinenberg


Van harte gefeliciteerd!!
Wil je mij een mail sturen (ada@adaenpietbouman.nl) mét je adresgegevens, dan stuur ik het boekje zo snel mogelijk naar je toe.  Iedereen die meedeed heel hartelijk bedankt voor jullie deelname...…en er komt zeker wel weer eens een weggeefactie...….houd mijn blog gewoon in de gaten.

Een heel fijne avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.