zaterdag 5 januari 2019

even over het Teken-je-Mee project!



Zo, de kerstboom eruit en alle andere kerstversieringen opgeruimd (niet veel werk, want zoveel hebben wij nooit in huis), maar nu wel fijn de kaarsen aan en de houtkachel die gezellig snort. 

De vakantie is voorbij, ook weer fijn, 'gewone' dagen, met iets meer ritme, terwijl Pieterman en ik én de (klein)kinderen toch heel erg hebben genoten van witte Kerstdagen in Zweden. Van het samenzijn, het sjouwen door de bossen, het maken van Fluppy de sneeuwpop die dagen voor het huis stond, het roosteren van marshmallows (die écht niet te hachelen zijn haha), gewoon dagen die we in konden vullen naar eigen wens.

Omdat ik even 'vakantie' had, én omdat ik druk ben met een nieuw boekje, is de volgende Teken-je-Mee opdracht wat naar de achtergrond geschoven. De komende dagen zal ik er mee aan de slag gaan, en weer iets fijns voor jullie uitwerken. 



Uiterlijk volgend weekend zullen jullie (de deelnemers van vorige keer) weer een nieuwe opdracht in de mail vinden, ik ga mijn best doen. Zodat jullie ook even tijd hebben om de kerstversieringen op te ruimen, en je weer wat meer te richten op tekenen.

Ik wens je een fijne avond


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.