vrijdag 1 februari 2019

Gemstones tekenen, heel veel informatie en voorbeelden




Het wordt dit weekend wat druilerig weer, een beetje regen, dan weer wat sneeuw. Volgens mij wordt het voor veel van jullie een tekenweekend. Omdat ik vaak te horen of te lezen krijg van wauw, die gemstones, hoe teken je dat toch? Ik wil dat zo graag leren?

Daarom heb ik wat filmpjes bij elkaar gezet...…….over gemstones tekenen en kleuren….maar ieder in deze filmpjes werkt weer net wat anders, net op hun eigen wijze. Ik vond een aantal heel diverse uitvoeringen.

Kijk en voel wat fijn voor jou is. Vaak is het doen de allerbeste methode. Oefening baart kunst. Want..…..iedereen heeft andere potloden, iedereen heeft ander papier, en iedereen werkt op een eigen manier.

Lekker al je potloden (en misschien wat fineliners) op tafel, wat papier bij de hand, een lekkere kop koffie of thee, kaarsjes aan, muziek op de achtergrond en tekenen.... en kijken.... en vooral doen!!




hier de link


hier de link


hier de link


hier de link

hier de link


hier de link


Ik wens je een heerlijk tekenweekend!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.