woensdag 2 januari 2019

900 likes op Facebook



En dan ineens blijken wonderen écht te bestaan (wist ik al, maar toch). Eén van mijn intenties voor het nieuwe jaar was...…..900 mensen bijeen te krijgen die mijn fb pagina Mandalada leuk zouden vinden. Vond het gewoon een mooi rond getal. 

Wauwwie en dan ineens, op 2 januari is het zover! Wat ontzettend leuk! Zonder reclame te maken, zomaar 'uit zichzelf' gebeurt het dan toch echt. Want ik ben ook niet zo goed in 'reclame' maken, mezelf aan te prijzen. Nee het liefst laat ik gewoon zien wat ik doe, waar mijn hart/passie ligt, in de hoop dat mensen er voor zichzelf inspiratie uit kunnen halen. Uit de tekeningen of uit mijn woorden die ik er bij plaats.
Blijkbaar is dat voor mij gewoon de beste 'reclame' zonder al te veel poespas.

Naast de intentie zetten van 900 volgers op facebook werden er nog een paar intenties neergezet.....o.a. mijn 2e kijk- lees- en inspiratieboek, en ik kan vertellen daar wordt op dit moment óók heel hard aan gewerkt...het 'staat in de steigers'.
Wat er nóg meer staat te gebeuren, daar lees je snel over.


Bij zo'n mijlpaal hoort natuurlijk een cadeautje, haha 900 mensen een kaart of zo opsturen, nee dat gaat het niet worden. Nee, ik ga gewoon een heerlijke mandala-tekenopzet 'weggeven'. Eén die ik al eens gebruikte voor het teken-je-mee project, maar die nu veel groter uitgedragen mag worden (want ja, ook de tijd van het 'delen' is aangebroken).


Hier komt ie: het gaat om een mandala met een 11-deling...…..superleuk om te maken, en omdat een 11-deling écht uitgerekend moet worden, is het ook mooie uitdaging!




Zoek het midden van je papier en volg de aanwijzingen op de foto’s (de 2 en 7 cm. zijn gerekend op de liniaal!!)


noot (360 : 11 = 32,7272.....)




Je kunt je mandala in gaan vullen zoals jij wilt! Deze vorm leent zich geweldig voor vlechtwerk. Ik wens je heel veel plezier met je tekening! Als er nog vragen zijn, je mag me altijd een berichtje sturen.

Wil je zien wat een grote groep vrouwen voor uitwerkingen maakte van deze opzet? Je vindt het hier.

Heel veel tekenplezier gewenst, en iedereen zó ontzettend bedankt!

noot: foto met potlodenhart vond ik op internet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.