zaterdag 28 maart 2020

Dankbaarheid boekje weggeven






Nou wat leuk!
meer dan 1.500 mensen die mijn facebook pagina volgen!

Tijd om weer eens iets weg te gaan geven!

Dit keer een "Dankbaarheidsboekje".
Ik (be)teken ze al jaren....

Schrijf iedere dag vóór het slapen gaan,
3 dingen op, waar je die dag dankbaar voor was.

Omdat ieder boekje met de hand is getekend, zijn ze allemaal uniek. 
Ik heb ze met veel Licht en Liefde getekend
De boekjes dragen ook allemaal een eigen nummer.
Het boekje wat ik nu weggeef heeft nr. 27.

Lijkt je het leuk om dit boekje te ontvangen voor jezelf óf juist voor iemand anders.....laat je naam hier onder dit berichtje achter of stuur me een mail! Je kunt meedoen tot zondagavond laat.

Ik verzamel alle namen en maandagmorgen trek ik een naam en stuur ik het boekje op.


1 opmerking:

  1. Beste Ada,
    Ik geef mij op voor het dankbaarheidsboekje dat ik zou weggeven aan mijn nichtje die 18 werd. Nu ze door de laatste maanden van haar middelbaar onderwijs gaat, moet ze veel bijzondere momenten missen met haar vriendinnen... Op school.
    Mijn gegevens zijn
    Heidi.vanlerberghe@gmail.com
    Op facebook heidi vanlerberghe

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.