donderdag 12 december 2019

12-12-12





Vandaag, zo'n bijzondere dag. De Engelenpoorten gaan open, tegelijkertijd is het vandaag ook volle Maan. De dag 12-12-12, en dan het tijdstip van volle maan, 12-12. het kan allemaal geen toeval zijn, er is iets groots gaande in het universum. Ik ga daar niets meer aan toevoegen, alle woorden die geschreven moesten worden, die staan. Martha Krul, Mieke Vulink, Therese Zumner, en nog zoveel meer mensen die verteld hebben wat er gaande is, en wat nog gaat komen.

De woorden die ik ergens las, 'de Hemel zal vandaag zijn mooiste kleuren laten zien' nou ik mocht het aanschouwen in alle vroegte, alsof de Hemel even openging.

Daarom vandaag, omdat het een speciale dag is, laat ik haar zien, de kleine Engel, die al weken als een schets op papier stond, en deze week haar eindkleuren kreeg. De zachtheid, het liefdevoille, ook al maakte ik haar zelf, ze raakt me. Deze kleine boodschapper in Kerstkleuren.

Laat je vandaag meevoeren op de prachtige energie, neem af en toe tijd (als het mogelijk is) om stil te staan bij dit moment, voel het liefdevolle wat in de lucht hangt, stroom mee, voel je gedragen.

Vandaag om 12.12 uur zal ik even de stilte opzoeken, proberen de energie op te vangen wat beloofd is.....ik wens je een prachtige, bijzondere, liefdevolle dag.


2 opmerkingen:

  1. Bijzonder Ada, ik wist het niet maar zei vanmiddag op de boerderij...kijk eens hoe mooi de lucht gekleurd is...roze roodoranje. En dat terwijl er echt nog geen zonsondergang was...daar was het veel te vroeg voor. En nu lees ik jouw blogje..dank je wel! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja prachtig hé de luchten af en toe, en zeker bij jullie 'aan zee', weer zó anders dan hier in het diepe oosten...fijne dagen Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.