dinsdag 6 augustus 2019

Flower of Life ....het vervolg.....




Rustig wentel ik me deze dagen in de energie van de Flower of Life, de prachtige symbolische vorm waar ik deze week hier al eerder over schreef. Ik teken en mediteer met en op deze vorm. Zalig. De rust die het geeft én de inzichten én de veranderingen die eigenlijk gelijk merkbaar zijn. En waar ik gelijk mee aan de slag kan gaan.

Oh wat een prachtige reacties kreeg ik op deze blog, en wat werden er op facebook fijne mandala's gedeeld, allemaal met als basis de Flower of Life. Dankbaar voor mensen die het bericht deelden, soms ook onder vriendinnen via mijn blog. Zo dankbaar daarvoor, zo blij dat het door zoveel mensen opgepakt werd...…..en dan ook nog in de wetenschap dat mensen tegelijkertijd met deze opzet bezig zijn. Heerlijk. Dank jullie wel allemaal, en ik hoop dat jullie het proces net zo mooi verloopt als bij mij.

        


De mijne is nog niet af, er gaat nog van alles in gebeuren, maar ik zorg dat hij 8-8 af is! Kijk maar op sites waarom die 8-8 datum zo belangrijk is (ook te vinden in mijn blog waar ik hier naar verwijs).

Een paar dagen eerder schreef ik nog over hoe leuk het is, om foto's te maken tijdens het tekenproces van een mandala, dat vind je hier (en zeker geen toeval dat het ook dit keer een Flower of Life is).

En nogmaals, ik hoop dat jullie ook heerlijk aan het tekenen zijn...…..óp naar donderdag, de 8-8 datum. 

Veel liefs allemaal en een fijne dag gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.