maandag 5 december 2022

Sprankelingen

 



Sprankelingen
ik voel ze,
ik zie ze
ik hoor ze
tinkelen
overal om me heen.
Sprankelingen
ik strooi ze rond
laat ze uit mijn
handen vloeien
ik laat ze achter
hier tijdens
dit schrijven.
Sprankelingen
in alle kleuren van
de regenboog
kleurrijk,
liefdevol
blij
troostvol
Sprankelingen
omdat alles anders
geworden is
omdat de deuren van
verandering
wagenwijd openstaan.
De lichtflitsen
die we zien,
het tinkelen
wat we horen.
Ze kondigen de
grote verandering
aan.
Sprankelingen
neem ze met
liefde in ontvangst
voel ze in je hart
laat ze stromen.
Want zo,
worden we de
sprankelende wezens
die we behoren te zijn.
Ik wens je een
sprankelende dag
Ada
tekening: "H'oponopono"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.