zaterdag 30 december 2023

Je eigen Licht

 



Hoe meer ik de stilte
opzoek in mezelf,
hoe meer ik
de rust daar
vind in alle eenvoud.
Op dat moment ga
ik me steeds meer beseffen
dat onze kracht zo
onmetelijk groot is.
Waar ik vroeger
als ik de stilte
inging
(tja meditatie vind ik ook zo'n woord)
stak ik een kaars aan,
soms met wat wierook,
maar steeds ga ik meer
en meer
beseffen dat het helemaal
niet nodig is.
Je eigen licht is meer
dan voldoende,
de stilte in,
je licht aan
en het maakt niet uit
of je gebruik
maakt van kaarsen of
edelstenen.
Het voelde soms
alsof ik een bevestiging
nodig had van waar ik mee bezig was
en nu in deze bijzondere tijd,
krijg ik het
steeds meer helder,
dat ik zelf het Licht ben.
Dat ik zelf de frequentie
van de kristallen in
me draag in alle zuiverheid.
Steeds meer bemerk ik
de verschuiving in
energie en kracht.
Wanneer je dit allemaal
maar zuiver gebruikt
én ten goede van
alles wat leeft.
Ik vind het prachtig
en ontroerend
om tot deze conclusie te komen.
Dat we nu in deze tijd
al die kracht
in onszelf mogen gaan ervaren.
Zó bijzonder om in
deze magische tijd te leven!
Ik wens je een heerlijke dag.
Ada
mandala: "Ohm"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.