zaterdag 9 juli 2022

Wat gebeurde er??



 

  

Overstelpt worden
met mails
overladen worden
met lieve woorden
het vertrouwen krijgen
van echt zoveel mensen
om voor ze te gaan
tekenen,
grote dankbaarheid
voelen
dat ik op deze manier
een stukje Licht
mag doorgeven aan
degenen die het
nodig hebben.
Wist gisteren echt
niet wat er gebeurde,
dit had ik niet verwacht.
Maar wel als gevolg dat
ik alle mail nog niet
beantwoord heb,
dat ga ik vandaag proberen
te doen.
In alle rust.
Want dat is wél de manier
waarop ik altijd zal blijven
werken, in rust en liefde!
Dus vraag ik gewoon of
er iets langer gewacht kan
worden op de kleine
altaartjes.
Zodat ik alle krachtige Lichtenergie
er op kan gaan zetten!
Ik wens jullie een heerlijke dag
Ada
(jullie weten vast wel hoe ik deze dag
door ga brengen)

hier kun je mijn blog van gisteren lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.