vrijdag 8 juli 2022

Altaartjes


hier vind je nieuwe altaartjes 







puur
ongepolijst
zuiver
krachtbron
verzachting
liefdevol
eerlijk
herdenken
gedenken
en nog zoveel meer....

voor degenen die dit echt kunnen 'voelen'

Kleine altaartjes, niet geschuurd of gelakt,
allemaal uniek,
puur op het hout getekend, met mijn kleurpotloden,
want op deze manier werken, voelt voor mij als het 
meest zuivere.

Te gebruiken 
ter ondersteuning
voor zachtheid,
bij rouwverwerking,
verbinden met de (Aarts)Engelen, 
om liefde de wereld insturen
of om op je al bestaande altaartje te gebruiken.

Je kunt het ook meenemen op reis, want
het altaartje kan gesloten worden met kleine scharnieren
(afmeting hoogte 10,3 cm / 1 panel 8 cm / opengevouwen 16,5 cm)

Door mij getekend met hun symboliek
in de volste overtuiging dat ze hun 
weg vinden naar precies de juiste plek. 
Zo is de manier van mijn werken altijd al geweest, 
en het heeft altijd fijn gevoeld.

De altaartjes kosten per stuk
€ 15,00 (inclusief de verzendkosten binnen Nederland)

Heb je belangstelling, heb je vragen of wil je er één kopen?
óf wil je er 1 naar je eigen inzicht aanvragen?
(wachttijd/maaktijd is nu ca. 3-4 weken) 
want ik wil er gewoon al mijn liefde instoppen, zoals altijd 
en er geen haastklus van maken)
dan kan je mij een mail sturen.
Er zullen regelmatig nieuwe altaartjes verschijnen
hier op mijn blog.


Oranje altaartje (gereserveerd/verkocht)

  


 

0-0-0-0


Lila altaartje (gereserveerd/verkocht)




             


0-0-0-0


Groen altaartje (gereserveerd/verkocht)




0-0-0-0


Blauw altaartje (verkocht)





0-0-0-0


Elfjes altaartje (verkocht)






























 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.