maandag 25 juli 2022

Dag buiten de tijd



 


Deze dag, 25 juli
volgens de Mayakalender
'de dag buiten de tijd'
de dag die tussen twee
jaren invalt,
wordt gezien als een dag
om het oude los te laten,
je intenties voor het
nieuwe jaar neer te zetten
en mag het Leven voluit
gevierd worden.
Ik 'voel' deze dag al zo heel
lang als heel bijzonder.
Deze dag, dat heel lang
geleden mijn vader
overging, ik heb me altijd
afgevraagd....
pap, als deze dag buiten
de tijd valt....?
En wanneer je dan bedenkt
dat tijd eigenlijk helemaal
niet bestaat
Hersenspinsels over
dagen, buiten de tijd zijn
en tijd die niet bestaat....
Er valt nog zoveel te leren
te ontdekken
maar vooral om te voelen.
Mysteries.
Worden ze opgelost?
Of is het mijmeren alleen
al 'even buiten de tijd zijn'.
Ik ga vandaag het Leven
voluit vieren en mooie
intenties zetten voor het
nieuwe jaar
(volgens de Mayakalender)
Maak er een mooie dag van
Ada
mandala: "Kijken door de tijd"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.