woensdag 17 november 2021

Vraag liefdevol

 



Merk jij het ook?
Voel jij het ook?
Neem je het ook waar?
Waar de wereld in chaos
lijkt te zijn,
zijn de wonderen dichterbij
dan ooit.
Al jaren en jaren 'werk' ik
samen met de Engelen.
En altijd kreeg ik antwoord
maar soms moest ik er
'lang' op wachten.
Maar de laatste dagen valt het
meer dan ooit op......
bijna direct wordt je vraag
beantwoord,
bijna direct valt de oplossing
in je schoot.
Soms moet ik erom grinniken
omdat het zo fijn voelt
dat ze nu zo dichtbij ons zijn.
Dat er gewoon wonderen
recht onder je neus gebeuren.
Dank je wel lieve gevleugelde
vrienden en vriendinnen,
hoe kan ik bedanken?
Daarom maar op deze manier.....
ik probeer vanaf deze plek
mensen te attenderen op
wat er gebeurt om ons heen
vanuit het Universum.
Vraag liefdevol, leg je zorg
neer, vraag om een oplossing,
en kijk, voel en neem waar
wat er komt.
Wonderen zijn gaande,
meer dan ooit!
Ada
tekening: "Lichtdraagster"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.