donderdag 13 mei 2021

Zachte-kracht kaart Merel en Magnolia vliegt uit.....





Stil heb ik gekeken hoe mijn mailbox volstroomde met mails.
Mensen die behoefte hadden aan zachte-kracht.
Dit keer in de vorm van een kaart met Merel en Magnolia.

De soms zó persoonlijke verhalen allemaal gelezen.
Zoveel mogelijk iedereen een antwoord gegeven.
Mensen die zachte kracht wilden schenken aan een ander.
Soms, bijna beschroomd, voor zichzelf de kaart wilden.
Foto's ontvangen van merels én bloeiende magnolia's.
Het ene verhaal nog ontroerender dan de ander.

Mensen die schreven dat mijn woorden ze soms moed geeft.
Mijn tekeningen die hun hart raken.

En daar zat ik, stil, te kijken hoe de mails binnenkwamen.
De zachte-kracht vloeide bij me binnen.
Dankbaar.
Dat mijn potloden dit mogen doen.

Gisteravond kwamen de mails nog binnen.
Vandaar deze ochtend een naam getrokken.
Wendy, jij bent de gelukkige.
Ik stuur de kaart dit weekend naar je toe.




Voor alle anderen, mijn dank is groot voor het vertrouwen
wat jullie me gaven in de soms zó persoonlijke verhalen,
dank, duizendmaal dank. 
Het liefst zou ik iedereen een kaart sturen........

Op deze Hemelvaartsdag stuur ik jullie allemaal Zachte Kracht.
Want het is zó nodig op deze wereld.
Probeer vandaag te genieten van de zonnestralen en van het
gezang van de merel......

Een warme groet voor jullie allemaal!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.