zondag 23 mei 2021

Schoonmaak

 



En dan ineens stroomt het.
Aan alle kanten.
Een prachtig 'gesprek' via Messenger
in de zeer vroege morgen.
Een online training die wéér voorbij
kwam waarvan ik dacht nú is
het moment. En mij gelijk
aangemeld.
Ook in alle vroegte een kastlade
opgeruimd waarvan ik weet wat
daar ligt past niet meer bij me.....
Het stroomt, aan alle kanten
op weg naar het nieuwe,
het oude past niet meer.
Ik heb ervan geleerd,
nu mag ik opnieuw gaan
ontdekken, en het voelt
bevrijdend, het voelt blij.
Ruimte maken voor wat
gaat komen.
De kracht van deze poortdag
vandaag is zó positief voelbaar.
Terwijl de regen klettert,
voelt het nu als schoonmaak.
Ik was er aan toe....
en het grappige is, het is nog
vroeg, nog een hele dag te gaan,
ben reuze benieuwd wat er nog
meer gaan komen óf veranderen.
ik wens je een heerlijke dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.