zondag 9 mei 2021

Kaart weggeven......

 


Even een korte update!!
omdat er nog steeds berichtjes binnenkomen trek ik morgenvroeg
13 mei een naam.....


Ik ga deze 'zachte kracht'-kaart weg geven.
Je mag meedoen!
Genietend hier aan mijn tekentafel
van alle vogels én van de
prachtige zachte roze magnolia,
heb ik getekend en getekend.
Zachtheid, zo voelde het.
De kleuren van de boom maar ook
de altijd aanwezige merel,
zo gezegend met zoveel vogels
hier in onze tuin.
Van de vroege ochtend tot de late
avond zingt de merel de zachtheid
de wereld in.
En nu mag de 'zachte kracht'-kaart weg.
Naar iemand die zachtheid kan gebruiken
in zijn/haar leven óf om aan iemand weg
te geven die wat zachte kracht kan gebruiken.
Wanneer je in aanmerking wilt komen, wil
je mij dan een mail sturen? Zodat iedereen
die oprechte interesse heeft, mee kan doen
in het 'verloten' van deze 14x14 cm tekening.
Alle keren dat ik tekeningen opstuurde, bleek
dat het op precies de juiste plek terechtkwam.
Dát kan ik niet sturen, dát doet het Universum.
mijn mailadres: ada@adaenpietbouman.nl
delen is fijn.....
insturen kan tot woensdagavond 12 mei a.s.
ik wacht met 'spanning' de berichtjes af
Ada



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.