zondag 28 juni 2020

Ik demonstreer!





Ik demonstreer mee.
Niet alleen vandaag,
maar ook morgen
en overmorgen,
net zolang het nodig is.

Nee, dat doe ik niet met
een spandoek
of leuzen
of vuisten
of bloemen
of bananen…..

Nee ik doe het helemaal
op mijn eigen wijze,
in gedachten,
met Reiki
met meditaties,
met kaarsen
met H’oponono
met mijn tekeningen
door hier te schrijven.

Ik demonstreer
voor een betere wereld.

Ben ik daarin dan
een eenling?
Nee hoor, want
ik weet dat zoveel mensen
daarmee bezig zijn,
nu op dit moment.

De Stille Krachten
van de positieve energie
zijn aan het werk,
op de achtergrond
maar zó duidelijk
aanwezig.

Alle cursussen,
inwijdingen
lessen
alle inzichten
die we met elkaar
verzamelden door de jaren heen
mogen we NU in gaan
zetten, mét elkaar.

Voor een betere wereld
voor een vrijere wereld,
maar………
heb je ook wel in de gaten
door al deze maatregelen
die genomen zijn
wereldwijd door
regeringen
dat mensen massaal
gaan beseffen dat
er iets totaal niet goed
gaat, dat we ‘voor de gek’
gehouden worden.
Aan het lijntje moeten lopen?

Daarom, zijn alle mensen
wereldwijd op de been
omdat ze zijn gaan inzien
dat we naar een andere tijd
gaan, dat overheden zoals
we ze kennen
niet meer voldoen
wereldwijd niet.

Hóé hadden we dat ooit
kunnen bereiken?
Daar was een harde
ingreep voor nodig.

Daarom demonstreer ik mee
voor de mensheid, de dieren,
de natuurwezens,
maar ook voor Moeder Aarde…..
op mijn eigen manier

'Demonstreer' je met me mee?
Ad
a

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.