dinsdag 18 december 2018

Zonnestralen rondstrooien



Lieve mensen,

In deze donkere dagen wil ik graag wat zonnestralen rondstrooien. Ik ga één van mijn kleine zonnetekeningen (14x14) weggeven. Voor iemand die wel wat extra Licht kan gebruiken in deze dagen. Als reminder dat de zon áltijd schijnt, ook al is ie soms niet te zien, al zijn je dagen nog zo donker gekleurd. Misschien voor op een klein altaartje.....of voor naast je bed.
De tekening kan voor jezelf zijn, of voor iemand anders. Laat even een berichtje achter met je eigen naam óf de naam van iemand die je deze tekening gun. 
Morgenavond (19-12-2018) om 20.00 uur maak ik hier én op mijn fb pagina, de winnaar/winnares bekend......zodat de kaart nog voor Kerstmis in je brievenbus te vinden is.




1 opmerking:

  1. Ach, wat een lief zonnestraaltje is dat!
    Natuurlijk zou ik die graag willen hebben, want ik kan heel slecht tegen deze donkere dagen. Als de zon schijnt is de wereld zoveel mooier!
    Deze tekening naast mijn bed.... dat zou heel fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.