vrijdag 14 december 2018

de Winterwende is aanstaande.......



"Ik overdenk, en wacht stil, tussen takken, in holtes van boomstammen, en soms trek ik me terug in Moeder Aarde. Het drukke werk van de afgelopen zomer is gedaan. 
Ik gaf de struiken, de planten, de bomen de oproep om te bloeien en te groeien, om te stralen. Ondersteunde ze, soms waren ze moe, maar ik fluisterde in hun oor dat het goed zo komen.

En nu de Winterwende aanstaande is, kom ik zelf tot rust, ga me zelf op laden in en aan de Aarde, en soms kruip ik weg in 'de armen' van de bomen, die me wiegen in de wind. Af en toe troosten ze mij, en nú fluisteren de boomwezens mij toe, dat het goed gaat komen.
                                                                         zie je het gezicht?

Zo is de Cirkel van de Natuur rond, wij, de Natuurwezens zorgen voor elkaar, alle dagen van het jaar, jarenlang, eeuwenlang. We ondersteunen waar nodig is, geven voeding aan degene die 'honger' lijdt. Dragen, wiegen, luisteren, fluisteren, steunen...…...en we proberen jullie het voorbeeld te geven, hóé samen te leven...…. doen jullie mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.