woensdag 3 mei 2017

Dagen met gekleurde gouden randjes............en een mandala op een papieren tas





Soms zijn er in je leven van die heerlijke dagen. Gekleurd met een gouden rand…..Eergisteren was zo’n dag in mijn leven. Een dag die ik mocht delen met zo’n dierbaar iemand. Zielsverwanten…..en met een enorme creatieve binding, het is altijd een liefdevol feest van delen en herkenning. We hebben samen al wat ‘afgeprutst’, boeken gemaakt, getekend, gehaakt, gebreid, samen in een Boeddhistisch klooster gezeten voor een korte tijd, mandala’s getekend……..oh we hebben echt samen tijd te kort.





En kijk eens wat ze als gave (nog voor mijn verjaardag) meebracht. Een ‘gewoon’ bruin papieren draagtasje, wat was omgetoverd tot een waar feestgebeuren. Met mandala en slingers én een naamkaartje (en lieve cadeautjes) ….nou hier word je toch blij van………het plezier wat zij eraan beleefde toen ze dit tekende, gaf ze door aan mij…….en ik ben dankbaar dat iemand dat zo maar voor mij maakt. Wat heerlijk!



Nadat er veel koffie, (hennep)theetjes gedronken en eigengebakken glutenvrij krentenbrood was gegeten, móésten we natuurlijk ook nog creatief aan de slag. Er werd gewerkt met Engelen, Engelenkaarten, geuren, Licht, symbolen,  én een korte meditatie. Daarna gingen we aan de slag met tekenen. Ha ik kan wel zeggen dat we niet zo heel ver zijn gekomen (er was nog steeds zó veel te bespreken)……..maar beiden hebben we wel een opzet gemaakt, helemaal voor onszelf, vergezeld door een prachtige boodschap van de Engelen.



Aan het eind van de middag was er een zere keel van het bijpraten……..er werd weer ingepakt, daarna naar het treinstation, afscheid, jammer,  (maar de hartsverbinding blijft altijd)…… wat was het heerlijk. Beiden met een prachtige boodschap die we op papier gaan zetten……en met de warmte en liefde van diepe vriendschap die we dag in, dag uit met ons meedragen.
Hoe rijk kun je zijn……….met zo’n dierbaar mens om je heen……het samen delen…….kortom een dag met een prachtig gekleurde gouden rand…….

Ik wens je een heerlijke avond nog en morgen ook een heerlijke dag gewenst……met hopelijk ook zo’n fijn gouden randje……


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.