maandag 24 juli 2023

Gidsen, Engelen, Beschermengelen, Aartsengelen

 



Omdat ik vanmiddag iemand
ga vertellen over hoe ze kan gaan
werken met Engelen.
Ze wilde zó graag weten
hoe het werkt,
wát je kunt doen om samen
te werken.
Dus schuift ze aan bij mij
aan mijn (teken)tafel.
Ik heb er zoveel mensen in begeleid
en het is zó gewoon voor mij.
Maar, nee niet iedereen weet,
want is nou het verschil?
Gidsen,
Engelen,
Beschermengelen
Aartsengelen.........
Vanmiddag pak ik dat heerlijke
stuk even op, om iemand een
beetje wegwijs te maken.
Werken met Engelen, het zit me zo in t bloed.
Vanaf kinds af aan.
Dagelijks werk ik met ze,
met grote én met kleine zaken.
Ik weet niet anders, Engelen,
ze horen ‘gewoon’ bij het leven.
En ze wachten, en ze wachten,
geduldig, op al onze vragen.
En wij, wij hoeven alleen maar de vraag te stellen
in alle eenvoud en goed te luisteren,
en écht, wonderen gaan gebeuren!
Ada

onderstaande tekst wil ik jullie niet
onthouden tijdens mijn workshops
gebruik ik deze altijd.....
"Jullie die wij liefhebben
jullie zien ons niet
jullie horen ons niet
jullie zoeken in de verte
maar we zijn zo dichtbij.
Wij zijn Boodschappers
brengen nabijheid aan wie ver weg is.
Wij zijn Boodschappers
brengen het Licht aan wie in duisternis verkeert.
Wij zijn Boodschappers
brengen het Woord aan wie vraagt.
Wij zijn niet het Licht,
wij zijn niet de Boodschap,
wij zijn de Boodschappers".
uit: Engelen als Levensbegeleiders van
Petra Schneider en Gerhard K. Pieroth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.