donderdag 13 juli 2023

In mijn dromen



 


In mijn diepe dromen,
in het midden van de nacht
wordt het aangetikt!
Het verleden,
én het heden,
het gaat door elkaar lopen
en soms weet ik niet meer
in welke tijdlijn ik me
op dat moment bevind.
Mensen verschijnen uit
het toen, én uit het nu.
De lijnen lopen dwars
door elkaar heen
en ik mag het in het
daglicht ontrafelen,
omdat ik graag
wil weten wat de
boodschap is.
Dorpen
huizen
mensen
alles dwarrelt in de
nacht door elkaar.
En ja soms verwarrend
maar nooit paniek
of angst, want het is
goed wat ik zie,
wat ik voel.
Neem ik afscheid
of is het een nieuwe start?
Vraag me wel eens af,
wanneer ik over
iemand droom,
zou hij of zij dan
ook van mij dromen?
Zouden die tijdlijnen elkaar
dan ook ergens in de
nacht elkaar kruisen?
Ik vind het bijzondere, indrukwekkende tijd.
Een heerlijke dag jij, daar aan de andere
kant van het scherm
Ada

mandala: Rondgang (door de tijdlijnen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.