zaterdag 8 juli 2023

Alweer een jaar geleden

 







Ohhhh wauw!

Precies een jaar geleden
liet ik heel voorzichtig
mijn allereerste altaartjes
zien (met zachte druk van
een lieverd, die tegen me
zei: "hier wordt op gewacht")
Ze had zo'n gelijk!
En nu zoveel altaartjes
verder, ontelbaar veel,
en nog steeds vliegen
er iedere week een paar
de deur uit hier,
zie ik ook mijn eigen
ontwikkeling en groei
in het tekenen op
het pure hout.
En wat werden er een verschillende
onderwerpen getekend
Engelen, Moeder Maria,
Vogels (zwanen, ijsvogels, roodborstjes, merels)
Vlinders, Bloemen,
Boomwezens, Elfen
Olifanten, Paarden
over stilgeboren kindjes,
och en nog zoveel meer.

Hoe dankbaar kun je zijn
dat je potloden die energie
over mogen brengen
die op dat moment voor
sommigen zo nodig is!
En over de hele wereld verspreidt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.