maandag 20 februari 2023

Het giert in mijn mensenlijf

 



 


Verwondering
droefheid
blijheid
hoopvol
verdriet
onmacht
vloekend
koesterend
boosheid
huilen
schouder ophalen
lachen
tierend
agressie
zachtheid
verwachtingsvol
dragend....
En nog zoveel
meer emoties
gieren door mijn
mensenlijf
omdat het zoveel,
zó heel groots is
wat er gebeurt
waar we in leven
waar we in terecht
zijn gekomen
als mensheid
met elkaar.
Ik hoef het nieuws
niet te volgen
mijn lijf geeft mij
de signalen wel
dat het heftig is
dat het veel is,
maar soms ook
dat het goed is,
wil de mensheid
schoon schip maken
met het verleden,
zich verbinden
met de toekomst
dan zal alles in de wereld
opgeschud worden.
Hoop!
en hoopvol zijn
daar houd ik me
aan vast
wanneer al die
emoties gierend
door me heen gaan,
omdat ik weet
dat ik niet de
enige ben in dit
grootse proces.
We doen het SAMEN
in Licht, Liefde en Vrede
en voor degene die nu
de boosheid voelt
en dit uitdraagt
ook die dragen we in liefde
met elkaar.

Ik wens je een liefdevolle dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.