maandag 25 oktober 2021

Deze kaart ga ik weggeven

 



Deze kaart ga ik weggeven.

Mijn kracht, jouw kracht.
Tekenen is de lust van mijn leven!
 
Graag wil ik een stukje krachtige energie, 
wat ontstaat tijdens het tekenen, 
het werken met vormen en kleuren, 
doorgeven aan een ander, die wel wat ondersteuning
kan ontvangen vanuit mijn potloodstreken.
 
De tekeningen die ik maak, komen altijd 
recht vanuit mijn hart, vraag niet hoe, 
maar het is gewoon zo. 
En van sommige tekeningen weet ik dat 
ze naar een ander mogen gaan, 
zodat hij/zij ook dat stukje energie 
kunnen ervaren, wat soms weer voor wat 
extra kracht kan zorgen.
 
In deze ‘waanzinnige’ tijd, waarin we allemaal 
soms de kracht missen om door te gaan, 
om overeind te blijven, wil ik graag de 
komende weken wat kaarten weg gaan geven. 
Voor jou, voor iemand die je dierbaar is…..vul maar in.
 
Het plezier, de vrijheid van zomaar mogen 
bewegen op het papier, het invullen van vormen……
dát wil ik graag aan een ander geven. 
Omdat ik écht voel dat we allemaal over een bijzonder
stukje kracht beschikken, de één dit, de ander dat, 
en dat we samen onze krachten mogen bundelen, 
om soms de ander vooruit te helpen.

Wil jij voor jezelf óf juist voor iemand 
anders de Krachtkaart ontvangen?
Laat het me maar weten.
Je kunt je alleen aanmelden via mijn mail:

Woensdagavond 27 oktober 2021 (een heel bijzondere dag voor mij)
rond 19.00 uur trek ik een naam uit de mailtjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.