woensdag 11 augustus 2021

Krachtkaart gaat naar.......

 


Wauw.....wat een mailtjes kreeg ik na mijn oproepje om een kaart weg te geven.

Dankbaar voor alle lieve woorden, maar ook dankbaar
voor al het vertrouwen wat jullie gaven in jullie soms zeer persoonlijke berichtjes. 

Soms over jezelf, soms over een dierbare, en ook soms een beetje beschroomd. Want voor jezelf vragen, och het soms zo lastig.

Vanavond ben ik er voor gaan zitten, en heb een naam getrokken......

Bea Jongman, de kaart gaat naar jou! Gefeliciteerd!

Weten jullie.....ik zou naar iedereen een kaart willen sturen, voor kracht en ondersteuning.  Want oh wat is het nodig bij de mensen. Maar ik denk dat er binnenkort weer een kaart voorbij komt die uit mag vliegen. Schroom niet om dan weer mee te doen, want iedereen heeft evenveel kans.

Iedereen die meedeed, dankjulliewel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.