woensdag 29 juli 2020

Yes







Ik voelde het vanmorgen al bij het opstaan.
Licht en blijheid.
Had dan ook heerlijk geslapen,
maar het voelde zo ok!

Al heel vroeg in de kilte én stilte
van de ochtend over
de Zonneberg gelopen hier,
wat een zaligheid,
ook dat voegde bij aan mijn blije gevoel.
Daarna in de winkel snel
(dat doe ik tegenwoordig écht heel snel)
boodschappen gedaan,
ook daar viel het me op dat mensen
een Lichtheid en blijheid uitstraalden.

Het voelt allemaal zo anders.
En als ik dan op FB kijk wat een prachtige
positieve, prachtige berichten verschijnen,
die zó hoopvol en optimistisch zijn,
dan kan ik eigenlijk niet meer twijfelen.

Het is gebeurd!!

Het tij is gekeerd, de mensen hebben
het negatieve met elkaar, samen omgedraaid.
Natuurlijk zijn er nog die in angst geloven,
die als een mak schaap volgen,
maar mijn gevoel zegt, het is anders
geworden.

En ja, er zullen nog bergen verzet
moeten worden, nog meer wonderen
moeten verricht worden.
We zullen nog grote 'verrassingen'
te verstouwen krijgen, maar wij
kunnen het aan, we kunnen het
negatieve omkeren..
En als ik mijn blijheid voel,
en als ik naar de wereld om me heen
keek vanmorgen, dan voelt dit
als collectief.

En weet je, mijn gevoel heeft me eigenlijk nog
nooit in de steek gelaten,
mijn voelsprieten doen het uitstekend.

Het geeft een fijn gevoel, de schouders
er weer onder, en huppakee,
we gaan met elkaar de nieuwe tijd in.
We laten er ons niet meer onder krijgen,
collectief stappen we de nieuwe wereld in.
Met en voor elkaar, voor mens en dier,
maar vooral ook voor Moeder Aarde.

Yes!!

ik wens je een heerlijke dag
Ada




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.