dinsdag 4 juni 2019

Volle mailbox



Soms ontploft mijn mailbox. Wanneer er dagen zijn dat andere zaken voorrang hebben, en ik even niet zoveel op het worldwideweb ben, én ik even niet oplet, ha dan 'loopt ie over'.

Vanmorgen zat ik voor 6 uur achter de computer. Nadat ik eerst even rondje tuin had gedaan, de zon door de wolken zag komen, de vogels hoorde fluiten, de zomergeuren inademde, de kipjes zag die al druk aan het scharrelen waren, koffie had gemaakt, daarna pas ging ik aan de gang met alle mail.

Ik denk dat alle post nu beantwoord is.....maar de komende dagen zullen er nog wel meer berichtjes binnenkomen met allemaal 'handjes van Fatima', onze 'opdracht' van het Teken-je-Mee project. En ik kan zeggen, oh wat een gelukkig gevoel krijg ik bij binnenkomst van het al het tekenwerk. Nog een paar dagen kan er in gezonden worden.


Ik wens je een heerlijke dag met regen in de middag? misschien wel tekenweer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.