maandag 24 juni 2019

Ik kreeg heerlijke post......




Vorige week kreeg ik zo'n fijne, heerlijke brief met inhoud. Van mijn (eigen geadopteerde) zusje. Een pakketje gevuld met een tekenopdracht, mét papier, ook met geverfd papier, met een geknipte cirkel én driehoek, en lieve woorden. Zo heerlijk.

Omdat ik ga stoppen met het Teken-je-Mee project (de deelneemsters hebben intussen de allerlaatste opdracht gekregen), vroeg ze of we samen konden gaan tekenen. Ze schreef, je hebt me zo lang prachtige opdrachten gestuurd, nu ga ik verder...….doe je mee??

foto vond ik op internet


Ja, wat fijn wanneer iemand je daar voor uitnodigt! We gaan samen tekenen uit een boek wat we ieder in ons bezit hebben, samen aan de slag, ieder aan onze eigen tafel. Een uitdaging vind ik het.....net zoals het project, waar ook iedereen het een uitdaging (6 jaar lang) vond om iets op papier te gaan zetten wat ik gevraagd had. 

We tekenden al eerder samen/op afstand (mijn zusje en ik). De welbekende uilenmandala met labyrint kwam toen uit een opdracht tevoorschijn.



En jij? Teken jij ook samen met iemand op afstand? Of misschien wel met meerdere mensen. Misschien is dit een leuk idee om ook met iemand samen te gaan tekenen? En weet je, creatieve mensen hebben zoveel ideeën, zien zoveel mogelijkheden.....wie weet ga jij ook wel iemand vragen (of word je gevraagd)!

In ieder geval ik vind het een super-idee, om samen te tekenen op deze manier. Ik laat nog wel zien wat er is ontsproten aan mijn creatieve brein.

Ik wens je een heerlijke dag.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je samen met je zusje kunt gaan tekenen. Altijd leuk om te zien wat de ander van een opdracht gemaakt heeft.
    Toen ik nog mandala tekenles gaf vond ik dat ook zo leuk om te zien wat mijn cursisten hadden gemaakt met de opdracht. Zo verschillend. Maar wel altijd herkenbaar omdat ieder uiteindelijk haar eigen stijl ontwikkelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.