donderdag 20 juni 2019

Midsommar Zonnestralen





Zomer
Zomerzonnewende
Midzomer


Zomaar een paar benamingen voor 21 juni, de langste dag van het jaar.
Dagen dat de zon heel lang aan de hemel staat, en de nachten heel kort zijn.
Of we de zon kunnen zien, is een ander verhaal, dat hangt van de wolken af.....

Om deze dag wat extra viering te geven, heb ik de afgelopen dagen een kaart getekend, 14x14 cm, met heerlijke zonnestralen. Omdat ik het heerlijk vind om iets weg te geven, ga ik m verloten onder alle lezers. Wil je meedoen? Voor jezelf, of om weg te geven aan iemand die wel wat extra zon kan gebruiken, er zijn genoeg redenen te bedenken volgens mij.  Misschien ben je wel 'een 9 mens'......

De achtergrond van de kaart is met een heel klein beetje waterverf gevuld en later ingetekend met dun stiftje en kleurpotloden.

Laat óf je naam achter (of duimpje of hartje)
of op facebook, onder het artikel, 

of stuur me een mail: 
ada@adaenpietbouman.nl, 

of laat hier op mijn blog een berichtje achter.

Ik trek morgenavond (de eerste zomeravond van het jaar) een naam, en laat die hier op mijn blog weten!


Allemaal veel succes gewenst (en win je niet...….is de zon een leuke inspiratiebron om zelf te gaan tekenen).

fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.