dinsdag 8 augustus 2017

Plannen maken.......





Zo in de vroege morgen……..worden de plannen gesmeed……..en t zijn er nogal wat. Of ze allemaal tot uitvoer komen? De tijd zal het me leren. Maar deze vakantieperiode is fijn….even uit het ‘stramien’, even ruimte om extra na te denken over..….(soms té veel hoor!). Data zijn vastgelegd, ook de locaties……nu nog het uitwerken van de workshops…..en er komen misschien nog wel andere dingen.




Heerlijk om er mee bezig te zijn……..en áls het vanmiddag gaat regenen en onweren…….zal ik verder tekenen en uitdenken……..en van lieverlee zal ik het laten zien waar ik mee bezig ben…..nu nog even vakantietijd……straks nog heerlijk genieten van de zonnestralen die nu nog vrolijk dartelen......

ik wens je een heerlijke dinsdag..........

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.