donderdag 10 augustus 2017

"Als alles uit elkaar valt.........






Een wereld in chaos, overal om heen hoor je krankzinnige dingen. Zowel bij mensen persoonlijk, maar ook de in de landelijke pers, om over het wereldnieuws nog maar te zwijgen.

Het is voor ons mensen té groot……té veel…..en ja in dit media-tijdperk komen echt alle berichten op je pad……..alleen als je het wilt lezen. Ja soms kijk ik nieuws….en echt dan denk ik: wie houdt nu wie voor de gek…….(meestal houd ik me ver van 'het nieuws', maar je bent mens tussen de mensen, dus vind ik ook dat ik wel een klein beetje op de hoogte moet zijn van wat er om ons heen gebeurt)

Tegelijkertijd zie, lees en hoor je over de meest prachtige projecten die mensen of samen of soms individueel opzetten. Omdat mensen het ‘goede’ willen steunen, gewoon zonder eigen belang, maar uit belang voor ons allemaal. Iedereen met zijn of haar gave.. en die dan inzetten voor een mensheid…….of een kleine groep……..gewoon hun eigen gave inzetten op de juiste plek…..op het juiste moment.
Aan dit nieuws houd ik me vast……..omdat ik zó graag het goede in mensen wil zien….en omdat ik diep van binnen weet, dat we het met elkaar zullen moeten doen, de wereld ombuigen naar een fijne, gezonde, veilige, leefplek voor ons allemaal. Waar mensenkinderen een helende, liefdevolle plek mogen bewonen, samen met alle dieren, planten en mineralen……..waar ze mogen opbloeien tot wie ze in werkelijkheid zijn.

En ik weet zeker…….het komt goed……
Een heerlijke dag gewenst…….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.