woensdag 14 juni 2023

Open handen

 




Het glipt heel
zacht en langzaam
door mijn 
vingers,
iedere dag
voel ik 
het meer en meer.

Mijn 'oude' leven
zoals het ooit was
mijn vaste gewoontes
mijn houvast van toen,
ik voel het
wegglijden
en steeds verder
weg gaan.

Soms zijn er 
dagen dat ik er 
nog een beetje
aan moet wennen
het voelt alsof ik
mezelf opnieuw
mag uitvinden.

Mijn handen houd
ik wagenwijd open
om te laten gaan
én om te ontvangen.
Het mag stromen
dát wat er komt
én dat wat niet
meer bij me past.

Ik zal deze dagen 
gebruiken om 
open te staan
voor al het nieuwe
wat onderweg is,
wat ik al tijdenlang
aan voel komen.

Zal het met open
armen en handen
gaan ontvangen!

Ik wens je een heerlijke dag
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.