zondag 18 december 2022

Teken je Mee november/december 2022 de uitwerkingen





Wat gebeurde er?
Een Leeuw tekenen? Oei oei.
Heel veel tekenaressen wilden dit helemaal niet, durfden dit niet aan.

En toch, het duwtje was door mij gegevens, de nieuwsgierigheid was gewekt.
Velen schreven....ik ben me gaan verdiepen, heb schetsen gemaakt, en ja, ik kan het gewoon. Soms met een kopie, soms met overtrekken, de creativiteit werd aangeboord.

Maar echt ik kan een Leeuw tekenen!!

Van velen kreeg ik een kleine inkijk van het proces waarin vrouwen terechtkwamen door met de
Leeuwenkracht te gaan werken, heel bijzonder. Ze hebben ook écht daadwerkelijk de kracht gevoeld die van het papier en potloden stroomde.

Dank aan iedereen die meedeed, wat een pracht en kracht is er getekend.
Geniet van alle bijzondere inspiratie, en bedenk, achter alle tekeningen zit een eigen verhaal.

(de naam van de maakster staat boven de tekening)




Willemien Moerman


Ank van Lier





Petra Laanstra





Arja Meijer





Marjolein Lok




Laura Schuilenburg




Gea Goldsteen




Petra Petersen




Wietske Ennenga




Vivian Dassen




Bea Jongman




Anneke van Veen




Karin Wesseling




Carla Scheide




Marian Wijnakker




Cobi Schottert




Karin van de Langenberg




Neeke Beugelink




Ingrid Kok




Ank Kloosterman




Greetje van der Veen




Marianne Bult




Anja van Beest




Elly Versluis




Dinie Neijenhuis




Jacqueline Haspels




Mirjam Wagenmans




Nicolette Kool




Cokkie Minten




Ada Bouman






Mirjam Kleinebuul




Nella Kloet




Tiny Wissema




Marjon Burghoorn




Rikie Fokkink




Marijke Delfgaauw




Marloes van Esterik




Darline Levrau




Karin Backus (werk nog in uitvoering)





Rita Heuninck




Marjan van der Borg (werk in uitvoering)




Janneke van Heijst




Agnes van der Aa




Denise Stur




Carla van Rijn




Monique van Duijn




Renee Leijser




Anja Kusters




Tina van Dijk




Katja Boning




Sandra van Balen




Annelies Spang





Joyce van der Vliet
(een Leeuw kwam er niet tevoorschijn bij Joyce, 
wél dit prachtige Kerst tafereel)
bij uitzondering plaats ik deze



Iedereen die meedeed krijgt over ca 3 weken 
weer een nieuwe opzet in de mail.
Heb je wel ingestuurd, maar staat je tekening er niet bij,
wil je me dan een mail sturen?

Een grote dank je wel aan alle inzendsters.
























































































































 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.