maandag 7 november 2022

Een altaartje om weg te geven





Carin van Es!
van harte gefeliciteerd
jij hebt de kleine herfst-elf gewonnen,
ze vliegt naar jou toe!



Er kan niet meer ingezonden worden!

Mede door een paar liefdevolle donaties die ik de afgelopen
weken kreeg, kan ik dit altaartje weggeven aan iemand
die het nodig heeft én er blij van wordt.

Want hoe mooi is het toch......ik die een donatie krijg (omdat
mensen blij worden van mijn woorden en tekeningen)
en waardoor ik iets weer terug kan doen waar ik 3x blij van word. 
Het liefdevol ontvangen van de donaties,
het tekenen van een altaartje 
én het weg kunnen geven.

wil je wat meer weten over mijn altaartjes
of wil je er toch één voor jezelf bestellen
hier vind je alle verdere info



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.