zondag 22 mei 2022

Vandaag is zo'n dag

 



Vandaag is zo'n dag
dat ik ween om de mensheid.
Om wat ze is aangedaan
en wordt aangedaan,
al zó heel lang.
Vandaag is zo'n dag
die ik in stilte door zal
brengen, om te
begrijpen waarom zovelen
meegaan in verhalen,
het niet kunnen zien,
wat werkelijk speelt.
Vandaag is zo'n dag
dat ik tot in de kern
kan en zal voelen,
waar we naar toe drijven
dat het nooit meer zal
zijn zoals het was.
Vandaag is zo'n dag
dat ik de beelden
die ik mijn leven lang
al zie een plek wil
gaan geven.
Omdat die beelden
zich afspelen in deze
tijd, in het hier en nu.
Vandaag is zo'n dag
dat ik ten volle hoop
dat mensen écht gaan zien
wat er speelt en wat
er komt.
Nog net niet te laat,
het is 1 voor 12.
Vandaag is zo'n dag
om ook diep geluk te voelen
dat we met zovelen zijn
die weten, die er naar
zullen handelen.
Vandaag is zo'n dag,
om koestering te voelen
voor wat er wél is.
Vandaag is zo'n dag
dat ik stilte mijn liefde
zal uitstrooien, over
alles en iedereen,
gewoon hier thuis, in de zon,
met mijn potloden,
met mijn mijmeringen
en het weten dat het
goedkomt, maar zó anders
dat we nu nog niet in
zijn totaliteit
kunnen bevroeden.
Ik wens jou ook zo'n dag vandaag,
veel liefde voor jou die dit nu leest.
mandala: "Lichtdraagster"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.