donderdag 17 februari 2022

Wat een heftigheid

 



Wát een heftigheid.
Wat gaat het tekeer.
Wat een tumult.
Hier worden écht alle zeilen bijgezet.
Bach druppels uit de kast.
Ademhalingsoefeningen.
Proberen te Aarden.
Engelen worden aangeroepen.
Mijn twee-puntige bergkristal omgedaan.
Want zoals het nu voelt
zweef ik als de blaadjes
mee door de lucht.
Hier is de wind tomeloos.
Net zo tomeloos als
het tumult op de Aarde.
Nú is het zaak rustig te blijven.
Gebruik al je kennis en je
technieken om bij jezelf
te blijven.
Hier worden alle zeilen bijgezet.
Om mee te stromen met wat
is en wat komt.
Want oh ja, ik geniet ook
van de prachtige wolken
die werkelijk voorbijvliegen.....
En ja, ik lees ook de meest
prachtige bemoedigende
berichten die uit de wereld
gemeld worden.
Maar ja, het is heftig
het is veel,
en er komt nog
wel het een en ander,
mee-stromen is het enige
wat nu nog kan.
Ik wens je een heerlijke dag
(en hou je goed)
mandala: "Alle windrichtingen"
(omdat de wind en de kracht van
de aarde nú echt van alle kanten
op ons af gaat komen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.