vrijdag 24 december 2021

Bijna Kerstavond

 



Bijna Kerstavond.
In de donkerte gaan we straks naar buiten.
Een bordje pap neerzetten.
Met onze kleinkinderen.
Voor onze eigen Tomte.....onze kleine huisbeschermer.
Om hem te bedanken voor het afgelopen jaar.
Altijd waakt hij over ons erf.
Over het huis, de kippen, de bijen, de bloemen de planten,
de bomen.
En nu juist met deze Kerstdagen krijgt hij met mijn tekening
een ereplekje.
Mét een groet en wens voor jullie allemaal.
En nee niet alleen met deze dagen, maar voor alle dagen
van het jaar.......
Ik wens jullie veel Licht, Liefde, warmte en vooral samenzijn.
En degenen die een dierbare missen, daar heb ik een kaars voor
aangestoken, voor wat kracht.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de berichtjes,
kaarten, prachtige woorden, appjes, noem maar op.
Hartverwarmend en het maakt me zo dankbaar.
Hier gaat de computer een paar dagen dicht.
Ik ga me wentelen in de dagen met lieve mensen om me heen.
Een dikke kus voor jullie allemaal
Ada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.