zondag 21 maart 2021

Lente

 



Heel zachtjes onder
de grond wordt een
feestje gevierd!
Alles staat klaar,
wordt in gereedheid
gebracht om uit de
aarde te schieten.
Om de knoppen te
laten exploderen
om de wortels
weer te laten groeien.
Om de bloemen te
laten bloesemen.
Rustig en op eigen tijd
geen gehaast,
alleen wanneer de tijd
rijp is voor ontwaken
uit de diepe winterslaap.
De eeuwige cadans,
er is geen mens voor nodig
om de natuur wakker te maken.
Mijn hart jubelt bij het zien
van een paar Mandaliefjes
bij elkaar, ze kondigen
de Lente aan.
Een nieuw begin!
Laat deze Lente
ook voor de mensheid
een nieuwe start worden,
in vrijheid,
in Samen.
Ik wens je een heerlijke 1e Lentedag
Ada
(met dank aan Ronald die de Mandalief een eigen naam gaf)

1 opmerking:

  1. Mooie tekst en erg mooie tekening. Ik zie voor het eerst u tekenwerk en vind het prachtig. Ik kwam u werk tegen via googel. Zocht naar engelen tekeningen. Mandala tekenen is ook een passie van mij. Kan er ook heerlijk van genieten. Dank u voor het moois wat u deeld 💖
    Fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.