maandag 4 november 2019

De kaarten gaan naar.....er zijn uiteindelijk 3 namen getrokken!



Afgelopen dagen ontving ik van ruim 60 mensen een berichtje dat ze mee wilden doen naar aanleiding van de weg-geef-actie die ik maakte naar aanleiding van het behalen van meer dan 1000 mensen die mijn werk 'volgen' op facebook.

En ja hoor, zoals ik al vertelde. Toen vanmiddag de kleinkinderen hier kwamen, heb ik gevraagd, of ze even wilden helpen. En sociaal als ze zijn, wilden ze heel graag hun steentje bijdragen.

Met natuurlijk wel de vraag, waarom dan oma? Ken je die mensen? Waarom willen ze dat?..... nou je kunt het helemaal zelf invullen. Het schaaltje met heel spannende kleine briefjes was al gesignaleerd. Iedereen werd rond de tafel gestationeerd, met in het midden het schaaltje met gifgroene briefjes!

en daar gingen we!




Jojanneke mocht als eerste: oogjes dicht, en pak maar een briefje


Kijk Will Kragt, jij bent de eerste gelukkige!



Daarna mocht Tristan.......ha die had geen tijd om zijn oogjes dicht te doen


En jij Jacoba Fox, jij bent nummer 2!


Fabian, onze oudste kleinzoon, 
ha die had het briefje al te pakken 
voordat er een foto kon worden gemaakt, maar deze naam trok hij

Beatrix Ehrlich, jij bent ook een winnaar!


Ik ontkwam er niet aan, dat ze alle 3 een naam wilden trekken. 
Helemaal leuk! 
Ik ga 3 pakjes kaarten maken en opsturen. 

Dus! Will, Jacoba en Beatrix sturen jullie mij een e-mail?
ada@adaenpietbouman.nl
met jullie adresgegevens? 

Komen de kaarten deze week naar jullie toe.
van harte gefeliciteerd.

Iedereen dank jullie wel voor het meedoen én de zo lieve woorden,
en voor het steeds maar weer bekijken van mijn tekeningen/
mandala's
.
Dank!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.