zondag 23 september 2018

Klaartje Fier zoekt een thuis



Sprankelend ligt ze op mijn tekentafel, Klaartje Fier, een klaver-elfje, ze wordt omringd door gouden stipjes.....Ze wil naar haar volgende thuis...….

Ik schreef al eerder, dat er in de toekomst hier kleine Natuurwezens tevoorschijn zullen komen op papier, niet voor mij, maar voor iemand anders. Voor troost, of voor ondersteuning óf voor blijheid. Een paar weken geleden verscheen "Violientje" op papier en ging naar Ans, waar de kaart veel troost bracht omdat een heel dierbaar iemand was overgegaan (hier het verhaal). En de reis van "Violientje" werd heel bijzonder. Blijkbaar reisde ze eerst naar de Hemel, om daar een prachtige boodschap over te brengen. Uiteindelijk kwam ze gelukkig wel op de goede bestemming aan (tot grote blijdschap van zowel Ans als van mij)





Vorige week diende zich een Klavertje Vier aan......al dagen zoemde ze door mijn hoofd. En deze week kwamen de eerste lijnen op papier. En nu is ze af, en mag ze verstuurd worden. Naar iemand die haar graag wil ontvangen voor zichzelf of juist voor iemand 
anders.


Ik heb haar Klaartje Fier genoemd, omdat ze straks fier en dapper op weg gaat om iemand te troosten of een hart onder de riem te steken. Ze is omringd door allemaal gouden stipjes (het goud wat ik gebruik bij het Icoon-tekenen).


Zoals de vorige keer, schrijf ik de namen op, doe de papiertjes in een schaal met daarin een prachtige rozenkwarts, en ik zal woensdagavond een naam trekken. En laat het hier op mijn blog én op facebook weten.

Wil je meedoen? Laat hier op mijn blog, of bij facebook je naam óf die iemand anders achter, je mag me ook een mail sturen......

1 opmerking:

  1. Hij is prachtig Ada, ik wil graag meeloten om boven mijn werktafel te hangen. Hij zal liefde uitstralen en mij inspireren om ook mooie dingen te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.