zaterdag 11 mei 2019

Toestemming



Ik heb gebeden voor verandering
dus ik veranderde mijn gedachten.

Ik heb gebeden voor begeleiding
en leerde op mezelf te vertrouwen.

Ik heb gebeden voor geluk
en realiseerde me dat ik niet mijn ego ben.

Ik heb gebeden voor vrede
en leerde iedereen onvoorwaardelijk te accepteren.

Ik heb gebeden voor overvloed
en realiseerde me dat mijn twijfel het buiten mijn bereik hield.

Ik heb gebeden voor rijkdom
en realiseerde me dat dat mijn gezondheid is.

Ik heb gebeden voor een wonder
en realiseerde me dat ik het wonder ben.

Ik heb gebeden voor een zielenmaatje
en realiseerde me dat ik de Ene ben.

Ik heb gebeden voor liefde
en realiseerde me dat het altijd klopt
maar ik toestemming moet geven om binnen te komen.

tekst: Jackson Kiddard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.