donderdag 16 mei 2019

Recht vanuit mijn hart....en ja ook voor jou!



Weet dat we in een diep transformerende tijd zitten. Alles, maar dan ook alles is aan het veranderen. Wat vroeger vertrouwd was, is niet meer. En we gaan mee in die stroom, of we willen of niet.

De vraag is alleen hoe ga je hier mee om? Stroom je mee, of voel je verzet. Zoveel mensen die zoveel prachtige kennis en technieken hebben geleerd over zelfheling, of om heling in te zetten voor anderen. Mijn gevoel zegt dat het NU tijd is om bewust te worden wát we geleerd hebben en om dat NU in te zetten, daadwerkelijk te gaan gebruiken. Reiki, yoga, voeding, Engelen, edelstenen, bloemenremedies, creatieve therapie, natuurwezens...….en er is nog zoveel meer.

Zet dit in, waar je toen met verbazing over leerde, de wonderen die je toen zag/voelde gebeuren......soms is het allemaal zover weg gezakt. De tijd is nu rijp om het weer op te diepen en ermee aan de slag te gaan. Gewoon in je eigen omgeving, voor jezelf, voor je naasten, voor alle levende wezens.

Kom op, Moeder Aarde én al bewoners heeft je nodig! Laten we onze kennis en gaven inzetten om hier een prachtige, vredevolle, liefdevolle, gezonde en leefbare wereld te maken. Ieder op zijn/haar eigen wijze. We hebben het niet voor niets mogen leren en de kennis tot ons mogen nemen!

Kom op, laten we aan de slag gaan......
ik wens je een heerlijke dag x


2 opmerkingen:

  1. Mooi blog weer Ada. Ikzelf voel ook de veranderingen en ook bij mezelf lichamelijke veranderingen. Misschien is dat ook vanwege dat ik ouder word en er klachten opspelen.
    Maar ik voel ook het egoïsme van de mens, hoe we omgaan elkaar, met de natuur, de dieren, bomen doet me zeer en maakt me soms onzeker.
    Waarom zijn er mensen die geen vrede lijken te willen?
    Ik breng op mijn manier positieve energie en licht op aarde dmv. Reiki, yoga, meditatie, schrijven en tekenen en schilderen.
    Liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, we kunnen de hele wereld niet in ons eentje veranderen, maar alles wat we in kunnen zetten wordt wel degelijk gevoeld! Brengt licht en liefde, daar waar het nodig is......we blijven doorgaan! Liefs Ada

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.